Velkommen til Kalundborg Sejlklubs sejlerskole for unge og voksne.

Hvad enten du er nybegynder eller øvet, er du velkommen !

Hvert forår tilbyder sejlklubben undervisning i sejlbåde. Undervisningen foregår en aften om ugen fra midten af april indtil slutningen af juni.

Undervisningen leder ikke frem til et duelighedsbevis – her må vi henvise til vores vinter kursus i duelighed, der afholdes efter behov – men man bliver fortrolig med at håndtere en båd i praksis, og opnår retten til at låne Sejlklubbens båd Røsnæs, en J80, på egen hånd, når man har gennemført forløbet.

Undervisningen er gratis for sejlklubbens medlemmer, dvs. hvis du ikke er medlem af klubben i forvejen, skal du melde dig ind for at kunne deltage. Tilmelding til sejlerskole-forløbet gøres ved at udfylde og indsende formularen her på hjemmesiden.

Tilmelding og information kan ses i menupunktet "Udvalg" foroven, vælg herefter "Sejlerskole