15.06.2020
De unge sejlere i KS fik mandag den 15. juni lejlighed til at træne MOB, mand over bord, efter sejladsen. Det var ikke nogen nem opgave at få "manden" hevet om bord. Men de unge arbejdede seriøst for sagen og til sidst lykkedes det.

Undervisning og Sikkerhed
Vil du lære at sejle jolle eller windsurfe, så start med undervisning og ryk hurtigt

Brænder du for at lære enten at windsurfe, sejle jolle eller blot snuse til sporten – alene eller sammen med din bedste ven, din kone, dine børn, din mor eller andre, så er det bare at melde dig til undervisning i Kalundborg Sejlklub.

Du behøver ikke at have noget kendskab til jollesejlads eller windsurfing for at starte med undervisning hos os.
Vi holder til på jollepladsen på Gisseløre lystbådehavn, hvor vi sejler mandage og torsdage fra kl 17 til 19 fra påske til efterårsferien, dog ikke i skolernes sommerferie. Du kan se vores sæsonplan under Aktiviteteskalender.

I klubben er vi et fast team af ca. 6 trænere, der hvert år fører nye surfere/sejlere gennem sæsonen. Vi underviser begyndere som øvede - børn som voksne.

Tilmelding sker via hjemmesiden eller til en af nedenstående.

Hvis du har spørgsmål vedrørende windsurfing undervisning, så kontakt Anne-Louise Alsted, 30 75 55 50 og til jolle undervisning kontakter du Helen Schiøler, som er formand for afdelingen.

Du kan møde op til optimistsejlernes introdag søndag den 24. april 2016. Den almindelige træning for nye sejlere starter onsdag den 4. maj.

Er du frisk, så kommer du bare. Kontakt os meget gerne i forvejen, så vi er forberedte på, at der kommer en ny.

Instruktører

Her er en oversigt over vores uddannede trænere. Vi prøver at fordele os, så du får den bedst mulige træning.

Du kan altid kontakte os via Facebook / Notification eller mobil.

Christian Bang

Instruktør 1, Dansk Sejlunion